Ölandstur i somras

Vi målar hallen här hemma så det blir lite gamla bilder. Det är minst sagt lite rörigt här för tillfället men det blir väldigt fint så småningom hoppas jag. Vi var ju en tur på Öland i somras så jag hittade lite bilder därifrån. Härligt att titta på sommarbilder nu när hösten närmar sig. Vi har eldad två kvällar nu och det är såååå mysigt...och blir väldigt varmt!
Kusinerna hade kul tillsammans. Emil och Jonathan delade leksaker och var så söta.
Emil får tänder i snabb följd nu och jag är inte riktigt säker på hur många han har men han har ju sina söta tänder där framme (två uppe och två nere) och sedan får han kindtänder nu och där är snart fyra stycken tror jag. Inte konstigt att han varit kinkig på nätterna. Han härmar Agnes nu och går runt och säger, huuua, huuua, bam, bam, bam bam...Agnes brukar leka att någon (jag, hon, Emil, dockan..) har födelsedag och då sjunger hon ja må hon leva, följt av hurrande och avslutningstrudelutten. Nu gör Emil något liknande. De är för söta de där två. Igår var jag med barnen på Mc Donalds och Emil har aldrig fått ketchup tills igår. Agnes satte fram en burk och jag hann inte reagera. Jag hann bara säga "men Agnes, Emil kan inte dippa i ketchup" varpå han stoppade ner sin pommes i ketchupen och snabbt in i munnen. Agnes jublade och skek "titta mamma...han kunde!!!" Jag suckade lite lätt...yiipppeee...ännu en ketchupunge...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0