Lille Emil

Den här lille prinsen bara går och går. En dag när vi skulle gå och hämta Agnes så gick han flera hundar meter...små korta steg på stadiga ben. Vad fort det gick! Det var inte länge han stapplade runt. Idag har vi haft kalas för Natta. Farmor och farfar samt Växjögänget var här. Himla kul! Agnes älskar besök....alla som hon kan leka med (styra och bestämma över) är tacksamma lekkamrater...Moppan ligger högt upp på listan tror jag :)
Igår var första gången som jag hörde hur barnen riktigt lekte tillsammans. Helt underbart. De satt inne på Agnes rum och lekte doktor. De skrattade och hade roligt och det värmde i mitt hjärta. Innan doktorsleken så hade jag kommit på dem med att springa runt och äta pommes och sa till Agnes att det fick de absolut inte göra och ABSOLUT inte i soffan. Jag hörde hur hon sprang in till Emil och sa "Emil, mamma sa att vi fick INTE äta pommes här så nu går vi in på mitt rum och äter..." På kvällen hittade jag ett tiotal pommes i hennes säng...

Kommentarer
Postat av: Sussie

Åhh din lilla sötfis..

2011-09-17 @ 22:02:37
Postat av: Evalena

Såå söt han är den lille trulige lintotten

2011-09-18 @ 07:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0