Hur lyckas fotograferna?

Jag tror att vi har tagit snart 30 000 foton/filmer på barnen (sjukt med tanke på att Agnes inte är tre år än!) och sedan Emil kom så tänker jag att det hade ju varit trevligt med ett syskonfoto där båda tittar in i kameran och ser hyfsat normala ut...inga grimaser, monstervrål, tungor utsträckta eller stängda ögon...men det verkar vara helt omöjligt. Som här...sätt er på trappan så ska jag ta ett foto på er båda. Agnes sitter jättefint och är så söt. Emil...tja, han har ju en söt liten rumpa i alla fall.
Agnes börjar bli trött på mitt tjat....

NU sitter han...men vad håller han på med? Den där tungan... Agnes har gett upp.
För övrigt så har frysen pajat, jag har ont i halsen och börjar bli förkyld, Emil hostar och är snorig, Agnes är på dagis...överlycklig i morse när vi kom till dagis. Alma kom nästan samtidigt och de båda rusade fram till staketet och stod bara och tittade på varandra med stora leende. Helt underbart att se dessa två tillsammans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0