Filmtime...

Gick igenom mobilen och hittade den här filmen. Den är från maj 2011 så det är ett tag sedan. Då höll Agnes på mycket med Armstrong och förundrades över att han varit på månen. Dagen till ära hade hon letat fram Nattas mössa och simglasögon...jättefin :)
För några dagar sedan skulle jag vara pedagogisk. Vi satt i bilen och åkte förbi en flicka som åkte sparkcykel. Agnes sa genast "jag vill ha en sparkcykel....och ett trollspö". Då får du önska det när du fyller år, sa jag. Sedan malde jag på om att bara för att man önskar sig något så är det inte säkert att man får det (nu råkar jag ju veta att mormor ska köpa detta men ändå) och då kan man önska sig det av tomten och får man inte det av tomten så får man önska sig det nästa födelsedag osv. Agnes satt tyst. Sedan fortsatte jag och berättade att jag alltid önskat mig en resa till månen men att det är så himla dyrt. Varken mormor, morfar, morbor Danne eller någon annan har råd att köpa en sådan resa till mig :) Agnes satt tyst...sen kom det..."mamma, jag har jättemycket pengar i min spargris". Sötaste...
Igår var vi på gympa för första gången. Hon älskade det och fick springa av sig lite. Hänga i ringarna, gå balansgång, klättra i ribbstolar, studsa bollar m m. Kan det bli bättre?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0