Ekorrar i påsen?

Det är inte lätt....ekorrar, kottar...samma sak. Dagen började jättebra. Jag låg och lyssnade på när Magnus och Agnes fixade i köket. Sen kom sången, kaffet, frukosten, presenterna, blommorna, glada barn och söt skäggig man. Det kändes som om jag var liten igen fast nu var det inte föräldrar som sjöng för mig utan sambon och barn. Mysigt! Från klockan 07-09 har Agnes gått "jag vill ha napp, napp, mamma, napp, jag vill ha napp, napp, jag vill ha napp". Hon får inte nappen på dagen och brukar inte få det men det var ett väldigt tjatande idag. Nu är hon på dagis, Emil sover och jag ska nog passa på och lägga mig i några minuter. Det är ju faktiskt min födelsedag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0