Agnes underhåller Emil

Jag smygfilmade det här för ganska länge sedan. Det hördes höga skratt från TV-rummet och då hittade jag orsaken till det ganska snabbt :)
Förresten så har jag glömt skriva om när sotaren var här...eller inte sotaren utan någon man som skulle kolla kakelugnen. Jag hade naturligtvis glömt att han skulle komma så när det ringde på dörren lekte jag och Agnes "Malena" (hårfrisörskan). Agnes hade satt klämmor i mitt hår och det låg fyra borstar/kammar på bordet och såg allmänt stökigt ut. Jag var väl inte helt nöjd med min frisyr.... I alla fall så kollade han kakelugnen och vi pratade på. Agnes tyckte det var vääääldigt tråkigt och ville leka. Efter ett tag såg jag hur hon tog fram sin kassapparat och ställde upp den där vi brukar leka affär. Kassaapparaten har en liten mick som man kan prata i och då blir det lite "radioljud". Mitt i viktiga infon från den här mannen så hörde jag skrålandes "MAMMA TILL KASSAN, MAMMA TILL KASSAN, MAMMA TILL KASSAN...". Man kan ju inte mer än skratta. Hon är väldigt underhållande vår Agnes.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för att du delar med dig av din vardag hemma. Helt underbart -Mamma till kassan...

2011-10-11 @ 13:33:04
Postat av: Sara

Det var jag som la kommentaren!

2011-10-11 @ 13:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0