Vilken födelsedag det blev!

Utan att överdriva så tror jag att hon fick ca 40 presenter min lilla tjej. En av dem var den här fina tingelingdräkten. Den åkte med ner till Skåne så den springer hon runt i VARJE dag. Jag frågade henne idag vad hon längtade mest efter av alla sina paket och det var sparkcykeln och den nya kassaapparaten. Tack alla som förgyllde hennes dag med kort, paket och sång. Hon äääälskade sin födelsedag!
Natta fixade Emils frisyr...
Nu när vi är i Skåne så har han varit helt odräglig. Han bara gnäller och är som ett plåster på mig. I samma sekund som jag försvinner så funkar det med andra. Han har trillat två gånger här och slagit i tänderna så det har kommit en del blod...suck. Nu är både han och jag snoriga igen. Orkar inte mer snart...
Mormors fina tårtor gick hem!
I stugan har det varit en hel del besök vilket Agnes älskar. Danne och Maria var här i måndags och då fick de vara med i hennes lekar och de beordrades att ligga på golvet så vi alla kunde sjunga "ja må de leva" och sen fick de sitta och ha picknick med henne. Bibbi var här och sov över och tvingades också delta i hennes lekar. Idag var mamma med Agnes på Andys lekland i Kristianstad. Hon var helt överlycklig. Första gången. Fullt ös och hon härjade i två timmar. Fina, fina Agnes. I morse tummade vi på att vi ska sluta skrika mot varandra. Jag har hållt mitt löfte än... :)
Emil säger nu både mormor och morfar. Det betyder inte att han vill sitta hos dem hela tiden dock. Han säger det på riktig skånska. Underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0