Stora skogen

Idag var det riktigt fint höstväder...äntligen! Först var barnen med pappa nere på Göka och härjade medan jag var i stan och fixade presenter. Jag förklarade för Agnes i morse att det är farsdag i morgon och att vi ska vara extrasnälla mot pappa. Sedan berättade jag att alla barn ger sin pappa något och jag undrade vad hon skulle ge sin pappa... "en teckning och se'n kan han få låna min blomma". Underbara Agnes!
Sängen har blivit en "båt" och jag kallar den numera Noaks Ark eftersom den är alltid fullastad med alla gosedjur och dockor.
Det är lite gnälligt nu igen och Emil är fortfarande mammig. Han testar gränser hela tiden och är envisare än en åsna. UNGE! I nästa sekund vill han kramas. Båda barnen älskar att vara ute och de mår bra av det. Vi går ofta i lilla skogen nedanför oss. För dem känns det nog som en jättestor skog :) Emil har många projekt nu. För tillfället plockar han ut godisbitarna ur karamellasken och sedan lägger han i dem igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0