En låååång dag

Den här killen vaknade kl 05.15 så klockan 07 hade jag duschat, utfodrat honom, hängt tvätt, druckit en liter kaffe och tittat på äckelteletubbies. Sedan bara fortsatte det med alla lekar, affär, dans, prinsessa, playdolera, trolldeg-in-i-ung och sedan måla, mellanmål, lunch, mellanmål, kvällsmat, tur till lekplatsen (först med vagn och sparkcykel men efter 200 m kom Agnes på att hon inte ville ha sparkcykel...tillbaka och lämna den osv), dammsugning, plocka, plocka, plocka...
Bevismaterial 1. Vi försöker göra saker av trolldeg...Agnes i sin senaste prinsessklänning.
Bevismaterial 2. Det artar sig. Ugnen väntar.
Ikväll fick Magnus ett ryck och helt plötsligt åkte Agnes säng in på Emils rum och hon fick en vuxensäng. När hon kom in på sitt rum och såg nya sängen blev hon överlycklig och hoppade och sjöng att hon var jättelycklig för hon hade fått en ny säng. Nu hör jag henne säga till Magnus "Jag är jätteglad för den nya sängen jag fick av dig...tack så mycket". Gullunge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0