Fredagsmys....

Äntligen fredag! Helg innebär en sovmorgon. Jag brukar sova på söndagen och Magnus på lördagen. Emil är supertråkig nu och jag överväger att beställa Anna Wahlgrens bok för det här funkar inte. Han vaknar typ 10 ggr mellan kl 22 och 01. Sedan är han ändå illpigg kl 05. Vi går och lägger oss kl 21 men är ändå helt slut när han väcker oss kl 05. Våra barn har alltid varit väldigt lätta att lägga och har aldrig krånglat vid nattning men båda barnen har haft perioder med väldigt oroliga nätter. Agnes kallar fortfarande på oss på natten och vill ha sitt täcke. Igår tryckte jag ner täcket under madrassen och det var Magnus som gick in i natt så jag vet faktiskt inte vad hon ville.

Igår var morfar och Sara här och de hade med sig en massa fina presenter från Thailand. Emil var rädd i början men på eftermiddagen gick det bra. Agnes hade inte sovit på dagis och var lite tjurig men är ju aldrig blyg direkt. Fullt ös! Det var cykling (jag har köpt en springcykel som hon inte riktigt har fått grepp om), gungning, sparka boll, sång och dans på schemat. Hon är full av energi lilla Agnes. Helt underbart att se. Önskar att det smittade av sig lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0