Glad men trött mamma!

Emils mage är lite bättre men nu är det två snoriga barn. Emil sov dåligt ännu en natt men nu vet jag att han i alla fall KAN sova hela nätter....ibland. Agnes är på dagis och hon var så fin idag i kjol, blus och solhatt. Lilla gumman har börjat få en hel del färg på kinderna och är ute alla vakna sekunder. Igår ville hon ha hjälp med att ta av sig klänningen när vi var ute på gräsmattan och jag sa "nej, det är bra om du har den på dig eftersom den skyddar dig lite mot solen"... Agnes svarade "men pappa är ju bara" och då tittar jag på min sambo som sitter halvnaken i en solstol och steker sig....tja, vad svarar man på det. Klart hon fick springa i bara blöjan. Nu kan hon gunga själv. Hon tar rejält med fart om hon står upp på gungan men har det fortfarande lite kämpigt om hon sitter ner. Emil har börjat stega lite om vi håller honom i händerna. Han tycker absolut inte att det är kul. Igår satt han på en filt i skuggan och lekte med sina leksaker hela eftermiddagen. Underbar dag!

Kommentarer
Postat av: Cia med Emma från AFF

Kram på er sötnosar!



Cia

2011-05-11 @ 22:11:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0