Skånes djurpark

Äntligen lite fixade bilder från Skånes djurpark. Vilken mysig dag det var! Djuren var dock slöa....det var inte Agnes...jo, sista halvtimmen sov hon i vagnen och missade roliga lekplatsen men det kommer fler chanser. Hon var så fin i kläderna som Moppan köpt!
Agnes tittade på mig en morgon och sa "jag tycker du är fin mamma". Det värmde lite i hjärtat även om jag vet att jag såg för jäklig ut och satt och hällde i mig kaffe för att vakna lite. En annan morgon kröp hon ner i sängen och tittade på mig och sa "du luktar äckligt". Okej, min morgonandedräkt gillades inte...hahaha...

Den här lille godisbiten sov hela natten! Äntligen. Det har hänt tidigare ju men det var ett bra tag sedan nu. Han vaknade illpigg halv sex men det känns helt ok när man har fått sova på natten!
Idag är det äntligen dagisdags! Oj, vilken glad liten tjej som vaknade idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0