Regn och snor

Jag är trött...och jag är trött på att höra mig själv säga att jag är trött... Nu är Emil jätteförkyld och naturligtvis är det helt förtvivlat då! Roligt är att barnen är hemma, även största storebror Viktor. Agnes var ute och lekte med Zacke igår och var helt överlycklig. De klättrade på stora stenen, gungade, cyklade och hoppade i vattenpölarna. På förmiddagen blåste hon såpbubblor med Natta. På kvällen stod hon på toan och tvättade sina händer och då frågade jag om hon var snäll och gjorde som Zacke sa när hon var ute med honom. Agnes tittade på mig, helt allvarlig, och sa "mamma, jag tycker om Zacke. Jag tycker om Natta med". Sedan var hon tyst ett tag och därefter sa hon "mamma, jag ääääälskar Zacke och Natta". Sötaste Agnes. Jag tror att de älskar dig med. Fina ungar här hemma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0