Så här känner jag mig...

Som ett gammalt foto från 70-talet... Det är mycket gnäll nu men fy vad jag är trött! Mitt humör är inte på topp. Tre års sömnbrist börjar kännas faktiskt. Även om jag får sova hyfsat en natt så kommer jag aldrig i kapp. När barnen flyttar hemifrån.....DÅ ska jag sova och sova och sova...
Idag när jag hämtade Agnes på dagis så lekte de "gömma benet". De sitter i en ring och en i mitten. En av de i ringen får ett "hundben" (träpinne eller liknande) och sedan ska den i mitten skälla mot någon som då får visa sina händer och så fortsätter det tills hunden har hittat sitt ben :) Tänk att alla gamla lekar hänger kvar! Agnes blir oftast generad eller något när jag kommer och upphör leka. Ibland tittar hon bort och låtsas att hon inte ser mig och fortsätter leka. Hon är aldrig förutsägbar....jo, när det gäller nattsömnen och hon ska få sin välling. Den är alltid för varm och måste kylas :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0