Oförskämt tidigt...

Halv fem...illpigg Emil. Är det inte straffbart? I alla fall lördagar. Det känns sådär att komma ut i köket och sätta på kaffe kl 04.50. Det blir bättre....det blir bättre....
Första sjöbadet är avklarat....fötterna doppades i alla fall. Emil var väldigt skeptisk!
Den här lilla tjejen blev väckt av Emil innan kl 06 i morse. Han lyckades ta sig in och öppna hennes dörr på några sekunder. Emil är snabb när han känner för det! Agnes var uppe länge igår eftersom det var "fredagsmys". I morse sa hon att idag ville hon måla naglerna :) Sedan sa hon att hon tycker om blått, rött och Alma (hennes dagiskompis). Vi skrattade massor. Det lät ju så gulligt...
I fredags hade jag två mammor här från Emils mammagrupp. Väldigt trevligt. Vad stora de börjar bli, våra barn. En av dem hade dessutom med sig sin stora tjej som är snart tre år. Perfekt lekkamrat för Agnes! Vad cool det är med barn. De bara tittar på varandra några sekunder och sedan är de lekkamrater :)
I morse gjorde jag ett gigantiskt, väldigt ambitiöst toa-uppmuntringsschema. Där är bilder och rutor och tanken är det ska fyllas med klistermärken. Tråkiga runda enfärgade när hon sitter på toan och det inte kommer något, lite roligare när det kommer kiss och SKITROLIGA stora klistermärken när det kommer bajs. Jag vet inte om hon kommer köpa konceptet men nu är jag jäkligt trött på hennes bajsblöjor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0