Och så kom det snö...

Nu blev det kallt igen. Suck. Fast det är ganska skönt att kunna vara inne med gott samvete och jag tror att deras hud mådde bra av lite solvila. Igår var det dagisdag för Agnes. Hon sov inte middag och hujedamig vilken unge jag var och hämtade. Jag berättade att jag köpt en överraskning till henne (en liten mini-sopkvast som hon kan ha där ute). På vägen hem hann hon både knipa Emil i bilen och springa ut bland bilarna på parkeringen utanför Ica. Det blev ingen överraskning. Agnes var helt övertrött så inget var kul. Jobbigt.
Idag blir det dagis igen. Du längtar. Du ska leka med Alma....idag också. Idag hoppas jag att Du sover på dagis.
Emil och jag var på Samarkand igår. Jag köpte skor till mig själv. Det blir aldrig som man tänkt. Jag kom hem med två par skor som jag inte skulle köpa egentligen. Emil sov inte hela natten i natt och han vaknar numera kl 05. Vi har berikats med två morgonpigga barn. Nu drömmer jag om vårt nya hus. Fy vad jag längtar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0