Nakna kocken i vårt kök!

Borttagen rumpbild på Agnes...

Är det nakna kocken som gästspelar i vårt kök?
Borttagen rumpbild på Agnes...

Nej, den här lilla söta gumpen tillhör ju Agnes! Här står hon och hjälper pappa att steka ägg....naken...
Idag när vi gick till dagis så åkte hon ståbräda efter vagnen. Det är lite hoppigt och hon slog i munnen i handtaget och utbrast "Aj, jag slog min näbb!" Jag skrattade och sa "du har väl ingen näbb" "jooohooo!" svarade Agnes och pekade på sin läpp.
Nämen...glad en liten stund. I natt var Emil inte glad och ändå så vaknade han illpigg kl 05. Jag är så trött så jag skulle kunna lägga mig ner på golvet och gråta mig till sömns. Emil är nog inne i en fas eller något för han äter konstant och det händer väldigt mycket nu. Han har precis börjat resa sig upp mot mig, soffan och barnfåtöljerna men har redan börjat klättra så han hänger över barnfåtöljerna och det är bara en tidsfråga innan han trillar ner med huvudet först. Fyra söta små tänder tittar fram nu! Emil satt och lekte med toaborsten några sekunder i morse. Örk.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0