Mr Hawaii

Lilla Mr Hawaii. Även en "hawaiiskjorta" från Thailand klär en skönhet :) Skjortan fick Du av morfar och Sara och den passar perfekt. Det är inte lätt att vara liten och inte kunna prata. Du är inte på humör alls och när Du vaknade för en stund sedan så var Du jätteledsen. Sitta och mysa i mammas famn funkar alltid.
Trött, sliten, gråhårig mamma och ledsen Emil.
Här har vi dagens positiva tjej. Du har varit på ett strålande humör. Lek med lera, lek med Emil på rummet, kasta studsboll, sparka boll ute, gunga, gräva i sandlådan, cykla och lite toaförsök har vi hunnit med. Idag sover Du middag. Jätteskönt. Nu orkar Du nog vara uppe och mysa lite ikväll. På dagis sover Du inte middag och är jättetjurig hela eftermiddagen/kvällen. Du kissar ofta på toan nu och är så stolt! Ditt senaste uttryck är "titta på mig, titta på mig". Hur skulle jag kunna låta bli att titta på Dig när Du hoppar rundor, dansar och sjunger? Nu längtar vi efter pappa som inte kommer hem förrän sent idag....

Kommentarer
Postat av: Evalena

Emil är verkligen en riktigt gosig kille, passa på och njut så länge du bara kan, det kommer att komma tider då han tycker det är pinsamt att kramas och gosa.Och Linda du är inte alls gråhårig och sliten du är en jättefin och en bra mamma........fast jag förstår att du är trött.......men vad gör det ??? Kramar till er alla !!

2011-05-06 @ 18:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0