Vi drar till Yngsjö...vi drar till Yngsjö...

Yngsjömorden...det är väl det som Yngsjö förknippas med. Inte för mig!! Yngsjö innebär mamma och Anders och HAVET.... Yippeee! Lille söte gossen sover när pappa ligger närmst honom. Spjälsängen är på min sida men nu har jag och Magnus bytt sida två nätter för att jag ska få sova lite och då sover han mycket bättre! Idag känner jag mig nästan lite pigg!!! 

Nu är Emil inne i en grötperiod och käkar en tallrik gröt till frukost. Perfekt. I morse vaknade jag och Magnus av en illpigg jätteglad Emil. Sedan ställde han sig upp i spjälsängen. Första gången han stod upp. Det händer mycket i Emils liv nu. Agnes hämtade tidningen idag. Sötaste Agnes gick ut i pyjamas och gummistövlar. Sedan ropade hon "en farbror" och förbi kom en 25-årig kille.....
Igår när Magnus skulle värma vällingen så satt Agnes på vasken och väntade. Då passade hon på att norpa till sig en vindruva, varpå Magnus sa "du kan inte ta fler vindruvor nu" och Agnes svarade "det kan jag visst det....jag är en stor flicka nu". "Nej, det får du inte" sa Magnus och Agnes svarade "jo, jag gör det om jag vill..." Tja, vad svarar man på det. Idag blir det lek med Ludde hos mormor och morfar. Oj, vad hon längtar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0