Dagisbesök

Igår var det familjekväll på dagis. Väldigt kul att träffa alla föräldrar och se sitt barn i sin andra hemmiljö! Agnes var helt överlycklig för att hon skulle få åka till dagis en gång till på samma dag!!!! Personalen är superbra och jag är så tacksam över att Agnes hamnade på Smultronet. Jag hade inte stått ut många minuter med alla dessa livfulla barn :) Agnes lekte mest med Alice men ville även att vi skulle vara med henne och leka. Hon ville ju visa oss alla leksakerna där. Först var vi ute en stund och sedan tog vi fikapaus där inne. Agnes passade på att gunga där ute och jäklar vad hon gungar! Nu står hon upp ibland och tar fart så jag får titta bort ibland för att inte rusa fram och stanna gungan...
Emil trivdes på dagis och det var en helt ny värld för honom. Sååå många nya spännande leksaker. Ett tag satt han mitt på golvet bland alla familjerna och sa brrrrrum och körde runt med en bil. Han var ganska orädd för ingen brydde sig om honom direkt. När någon säger "hej Emil" och tittar på honom så tittar han genast bort och skulle aldrig ge ett leende tillbaka...sötast tjurigaste Emil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0