Fyra tänder och telefonprat

Nu är tand nr 4 här. Jag önskar att det var därför han gnällde hela natten men den syntes redan igår så jag tror tyvärr inte det. Emil tog precis Agnes leksakstelefon och satte mot sitt öra....tänk som de iakttar och härmar... Coola hawaiiskjortan igen...
Agnes är för härlig. Igår när hon skulle sova så var det bara vi hemma och jag förklarade att jag tänkte gå och bada så hon fick ställa sin vällingflaska på golvet när hon var klar. Vanligtvis så dricker hon upp vällingen, kallar på oss, vi går in och hämtar flaskan och sedan somnar hon. Igår så hörde jag först hur hon ropade "mamma, Emil är vaken!!". Jag är övertygad om att hon hade knallat in och gett honom nappen om jag inte hade hört hennes rop och gått in till Emil. Lite senare hörde jag hur hennes dörr öppnades..."mamma, jag sätter flaskan här". Jag sa till henne att hon kunde gå och lägga sig nu och då stängdes dörren och hon somnade. När jag kom ut från badrummet så stod den tomma vällingflaskan på golvet utanför hennes dörr....lilla söta fina Agnes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0