Vilken j-vla morgon! ...

dsc05237 (MMS)

Vilken j-vla morgon! Kl 06.00. Jag och Magnus myser och busar med Emil i sängen. Kl 06.30. Sängen förvandlas till en avrättningsplats. Tarzan fångade en mus, i vårt hus och bar upp den i våra sängar för att avrätta den. Magnus såg hur katten kastade upp musen i luften och härjade med den i sängarna och lyckades fånga den och kasta ut den. Magnus reagerade över att Tarzans "leksaksmus" såg för hel ut. Hans möss brukar vara helt trasiga. Vilken tur att Magnus reagerade och fick tag i musen och vilken tur att jag missade föreställningen! Jag dog nästan när jag kom upp från källaren och Magnus berättade det och jag mår illa nu när jag tänker på det...


Kommentarer
Postat av: Sara Eriksson

Oj, vilken start på dagen!

2011-03-17 @ 10:27:19
Postat av: Syrran Natta :)

Ojj Ojj !!

Var det en riktig mus? uch men allt gick väl bra och i mån kommer jag <333 love uu <333



Längtar :) xD !!

2011-03-17 @ 15:38:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0