Syskonlek i köket

Nu ska vi leka, Emil....

Sitt still så ska Du få filten på Dig...
Eller vänta...jag tar filten över mig i stället!
Äsch, vi kramas lite...
Morgonens Agnes...
Tråkig morgon med Emil. Han sov bra i sin säng i natt (och drack välling innan han somnade!) men var gnällig hela morgonen. Vid grötdags kastade han bak hela kroppen och gallskrek. Tårarna sprutade och han ville inte ens smaka (mycket drama) så jag röt till och sa "Emil!!! Nu räcker det!!!"
Agnes satt stilla och åt sin yoghurt och sa "Men mamma, Emil har kanske ont nå'nstans..."
Fick jag dåligt samvete, eller?
Underbara lilla Agnes. Du är så klok och rolig.

Kommentarer
Postat av: Sara Eriksson

Så söta syskon! Jobbigt att upptäcka att ens 2-åring är klokare än en själv!!! Ha en bra dag, önskar att jag hade varit ledig för en promenad i det fina vädret.

2011-03-15 @ 11:04:48
Postat av: Natta gumman<3

Så gullig du e Agnes :) o Linda du e lika duktig som står ut med de här busungarna :) :D <333

2011-03-17 @ 15:43:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0