Sakta framåt...

Fast varför börja krypa när Du får som Du vill efter lite skrik och mycket drama.... Du kasar fram på lilla rumpan men om sakerna är för långt bort så gråter Du i stället tills mamma tröttnar och ger Dig vad Du vill ha. Helt värdelöst och jag är alldeles för svag för Dig.

Idag är det lite ynkligt och Du är fortfarande snorig. Måste ha hållt i sig i en månad snart. Det var oroligt i natt och mycket drama vid frukosten i morse. Nu vill Du ju BARA ha välling...blir jag trött, eller? Du åker vagnen till och från dagis och det funkar bra. Storasyster åker ståbräda och är jätteduktig. Det gäller att vara ute i god tid för hon vill ju busa lite längs med vägen...
Du älskar Din storasyster och försöker redan härma henne. Ni har era egna lekar och ert eget språk. Igår satt ni framför TV:n och då la storasyster sin arm runt Dig...det värmer i mammahjärtat. Ni är för söta tillsammans.
Igår satt jag och Agnes och pratade och då kom hon på att mormor har ju en NickeNyfiken-film. Sen blev hon tyst och sedan sa hon "Jag blev ledsen när mormor och Bibbi åkte...". Jag frågade om hon ville ringa och berätta det för mormor för då kanske hon kommer hit fler gånger :) Det ville hon. Mormor tyckte nog hon var ganska gullig när hon ringde och berättade.

Kommentarer
Postat av: Mormor Karin

Mormor blev jätteglad när Agnes berättade att hon blev ledsen när vi åkte hem. Du har så mycket att berätta så jag hinner knappt få sagt något själv men det gör ingenting. Emil har blivit en riktig vällingälskare men det dröjde ju 9 mån!!!! Ni är mormors gullungar!

2011-03-16 @ 19:42:41
Postat av: Anonym

Jaa vad gulliga ni båda är Emil o Agnes :) älskar er :) vad gullig du var Agnes när du la Armen om Emil :) det värmer faktigt här hemma också när jag hör det :D Vilka busungar o gullungar vi kommer ha i huset de kommande åren :) <33333

2011-03-17 @ 15:41:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0