Blöjmiss

Idag när jag hämtade Agnes på dagis så frågade en av fröknarna om Agnes hade slutat med blöjan... Jag svarade nej, men vi håller på och tränar hemma. Jo, då hade jag lämnat henne på dagis utan blöja! Är jag förvirrad, eller? Konstigt nog så hade det inte hänt någon olycka. Hon var ju ändå utan blöja i flera timmar. I morse kissade hon faktiskt på toan. Jättestolt tjej! När vi kom hem från dagis så frågade jag Agnes om hon berättat för fröknarna att hon kissat på toan hemma...och då svarade Agnes "De svarade inte....". Lilla gumman har nog försökt berätta och sen har de väl inte förstått henne. Jag frågade då om hon berättat för fröknarna att hon sovit i stor säng och då svarade Agnes "Jag blömde det! Jag kan göra det en annan dag...." Fina skrutta....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0