Storlek 110!

Idag åt Du välling. Jag är fortfarande helt chockad. Pappa gav Dig välling när jag var i Kosta och Du klunkade i Dig och ville ha mer. Helt sjukt! Vi provade med en flaska ikväll också men den gick Du inte på....innan nattsömnen ska Du ha båppe. Goa trollunge. Du är så fin och kelig... Nu rullar Du in korv och kassler med vänsterhanden. Jepp...kött ska det vara. Du ratar macka (har testat ALLT pålägg), makaroner, potatis, grönsaker, frukt (fast får i Dig clementin nu faktiskt). Kräsen liten gosse är Du.

Du sitter här och myser i soffan och äter ostbågar. Morgonrocken ville Du ha bak-och-fram. Du är bestämd och väldigt rolig. Lite bråkig mot Natta men oftast väldigt snäll till Emil. Idag var Du ute och spelade fotboll med pappa. Ni hade två bollar och Du gillar verkligen att vara ute.
Idag när jag köpte regnkläder till Dig så blev det storlek 110!!! Helt sjukt. Jag tror att det är storlekar för typ 5-åringar! Jag mätte Dina armar och ben innan jag åkte iväg och det visade sig att 110 passade bäst. Jag köpte ett regnset i 110 men där var byxorna alldeles för långa och då köpte jag ett par regnbyxor till där byxorna var ok, fast det var oxå storlek 110. Än så länge har Du "bara" 98 (börjar bli litet) och 104 i vanliga kläder.
Nu blir det pizza och melodifestival. Lördagsmys!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0