Lilla hattdamen


Hos "tanterna" på hemmet så fanns det en massa hattar. De måste ju testas :) Allt klär en skönhet... Oj, vad dagarna rusar på. Det har varit härligt vårväder här flera dagar men idag blåser det så vi vågar inte busa i skogen. Igår hjälpte Du momor att plantera blommor medan jag tog en promenad till stranden med Emil. Att titta ut över det glittriga havet och den fina stranden är för mig total avkoppling. Usch, vad jag saknar havet. Det är så vackert.



Du älskar att vara hjälpreda och var duktig när ni planterade. När vi satt på altanen så utbrast Du helt plötsligt "Mormor, vi blömde vattna!" Klart ni skulle vattna också men mormor tänkte ju att ni skulle vila era ryggar lite. Du hade, precis som mormor, jätteont i ryggen sen på kvällen :)



I morgon bär det av till Hovmantorp. Visning på huset kl 17 så jag undrar var vi ska bli av innan och vad vi ska göra en fredags eftermiddag. Jag tänker inte låta huliganerna härja i huset några timmar när pappa städat och gjort fint inför visningen. Det är inte så kul att lämna Skåne kl 16 och ha två sovande barn i bilen vid den tiden. Vilka världsproblem.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0