Varför går tiden så fort när man har roligt?

Och så åkte de hem igen, mamma och moster Bibbi. Det var ju så kul när de var här och nu är de hemma igen... Vi hann med en del ändå. Mys i trädgården, bad i badkar, bad i balja, fika på fiket i Hovmantorp, promenad vid sjön, blåsa såpbubblor, gunga och mycket mer.
De hade presenter med sig. Alldeles för mycket. Till BÅDA barnen. Bortskämda ungar :)
Bibbi följde med och hämtade Agnes på dagis i tisdags. Det var så kul att se hennes min när hon fick syn på Bibbi. Jätteglad men ändå lite generad. Hon äääälskar Bibbi och mormor. Jag tror Agnes älskar de flesta. Hon är så nöjd bara här är någon och hälsar på. Är hon trött på mig, eller?
Emil var blyg i början men sedan gick det bra. Allra bäst funkar det när jag inte är där.
Badbaljan åkte fram i tisdags. Det var så varmt och barnen älskade det. Mormor hade köpt badbyxor till Emil som fick invigas. Lille söte gossen. Agnes är blöjfri nu, tror jag. Än så länge har hon den när hon sover men hon har varit torr två nätter nu. Igår bajsade hon i och för sig i blöjan när hon skulle sova men jag tror hon går på toan om hon inte har blöja. Vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0