Agnes och hennes kompis...

Hur söta får man bli? Midsommar firades med Ola och J-vlaJenny och deras söta lilla Ebba (hunden). Väldigt trevligt. Dagen började dock mindre bra och jag säger bara....KARMA men till slut så kom vi iväg och plockade blommar, jag, Magnus, Natta, Agnes och Emil. Jättemysigt! Sedan gjorde Magnus kransar till barnen. Vi åkte till hembygdsparken och där fick Agnes ganska snart syn på sin kompis Alma och for fram till henne. De är ju så söta tillsammans. Vi dansade runt midsommarstången och Agnes höll hårt i Almas hand :)
Först skulle Agnes inte alls ha på sig sin krans men när hon såg att Alma hade så kunde hon också gå med på det.
Agnes bjöd Alma på bulle efter bulle. Jag glömde fråga Almas föräldrar om det var ok kom jag på sen...

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh vilka söta flickor!

2011-06-26 @ 11:37:54
Postat av: Hanna Johansson

Vilka sötnosar vi har Linda! Helt okej att ge Alma bullar! Hon var så glad över att Agnes var där. Tack för bilderna! Kram Hanna

2011-06-26 @ 12:49:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0