Systrarna

Det är mycket bråk och mycket kärlek mellan de här två. Agnes är en riktig retsticka mot Natta och jag tror att det är för att hon älskar henne så mycket. Hon vågar retas, slå och spotta på syrran. Det är absolut inte okej. Samtidigt så är Agnes 2,5 år och det är mycket vilja och kamp nu. Det är synd bara att Natta får mycket av bråket. Fast i kväll har de haft det riktigt mysigt de två. Det var Nattas tur att laga mat här hemma och Agnes fick hjälpa till. De var så söta. Agnes skrek "NU ÄR DET SOMMARLOV" och sträckte upp armarna. Nu ska Natta grilla, Emil sover, Agnes myser med nappen och snusen och sen ska vi sätta oss där ute och njuta av god mat. Natta är riktigt duktig på att laga mat...fast hon visste nog inte om det själv förrän hon fick chansen :) Jag håller på att bli krasslig....det är INTE läge för det nu! Imorgon är det sista jobbdagen. Vemodigt. Älskar mitt jobb!

Kommentarer
Postat av: Tant Pia

Vilken jättehärlig bild! Kommer Natta med ner till Skåne i sommar? Mira sugen på att träffa henne...

2011-07-07 @ 20:52:43
Postat av: Nathalie!

Haha jag älskar henne!

Ja Pia,det hoppas jag! :)

2011-07-12 @ 20:51:58
URL: http://nepe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0