Det var ju ett tag sedan jackan användes...


Det här är lite äldre foton....hur länge sedan var det inte sen jackan användes? Igår när Agnes skulle sova så var det gansk mycket turer innan. Det är ju inte kul att sova. Efter ett tag hörde jag henne ropa:
-Mamma...
Jag gick inte och då sa hon:
-Mamma, har fågeln vingar och har flygplanet vingar?
-Jaaa, svarade jag.
-Men, har helikoptern också vingar och är de likadana vingarna?!?
Lilla funderaren...det är mycket tankar nu. Hon var uppe och kissade i natt och ville sova hos oss sen. Det får hon. Jag älskar att ha henne nära. Hon ligger helt stilla hela natten och är knäpptyst. Fina Agnes.

Igår var det kaos här hemma. Precis när det började närma sig sovdags för barnen så upptäcktes det...Emils snuse var borta. Han vägrade sova och snälla Agnes har för tillfället två snusar eftersom vi har tagit hem dagissnusen så han fick låna hennes men det hjälpte inte. Emil slängde iväg hennes snuse. Det var inte rätt snuse!!! Magnus cyklade ut och letade efter den eftersom de hade varit ute och promenerat innan men borta. Idag ska vi jaga rätt på en ny, exakt likadan! Efter ännu en flaska välling så somnade han...phu....
Idag packar Magnus ner grejor från källaren, verktyg och tillbehör. Emil har precis somnat förmiddagslur (efter mycket möda och stort besvär) och jag myser med Agnes framför TV:n. Snart ska jag gå och förbereda lunchen. Det gäller att passa på...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0