Steg efter steg...

Borttagen jättefin bild på Emil där rumpan syntes...hujedamig...

Igår övade han på sina steg. Han är försiktig och slår sig nästan aldrig. Vi är övertygade om att han kan gå egentligen. Det är så urgulligt. Oftast reser han sig upp mitt på golvet och diggar till musiken (knäböjer) men när vi kallar på honom så sätter han sig ner och kryper i stället.
Nu kan solen börja visa sig igen. Det är så mycket enklare att sysselsätta barnen ute. Äntligen är Magnus ledig några dagar. Sedan jobbar han elva tretton pass på tolv dagar och nu är han och fixar i gamla huset. SEN kan vi vara familj lite :) Agnes tycker det är konstigt att pappa inte är hemma på kvällar/nätter och en natt ropade hon på pappa. Varje morgon frågar hon var pappa är och jag får berätta att han sover eller att han kommer hem snart.
Igår åkte jag och Agnes in till stan och handlade blommor. Agnes valde en rosa pelargon och en rosa kruka till sitt rum. Sedan hjälpte hon mig att plantera alla blommor i krukor. Hon älskar det! När hon sov så cyklade jag och Emil en runda i skogen. Han är inte överförtjust i att åka cykel men blåbär gillar han.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0