Ostbågar till frukost?

I morse när jag fixade gröt till Emil så kom Agnes och satte sig vid köksbordet. Helt plötsligt hörde jag henne säga "TACK SÅ MYCKET MAMMA!!" och hon lät väldigt glad. När jag tittade på Agnes så såg jag att framför henne stod en skål med ostbågar och godis som hon inte orkade äta upp igår. Agnes trodde att jag ställt fram skålen så att hon skulle få äta fredagsmyset till frukost! Agnes lycka var total och hennes leende går inte att beskriva. Tyvärr fick jag förklara för henne att det inte var dagens frukost utan att hon kunde få äta det ikväll men jag kunde erbjuda en leverpastej macka med gurka i stället.....

Kommentarer
Postat av: Storasyster Natta!

Gulletös!

Längtar oförklarit mycket!

Jag älskar dig så mycket Agnes!

Hälsa familjen :)

2011-07-23 @ 11:27:12
URL: http://nepe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0