Sov unge!



Varför sover du inte lille vän? I natt har du nog vaknat 10 gånger och kl 05.15 gav jag upp. Då gick vi upp. Nöjd kille...Äntligen morgon liksom! Mysigt att få en liten stund med bara Emil. Det är så sällan. Antingen så har jag inga barn i mitt knä eller så ska båda sitta där. Mycket avundsjuka för tillfället...





En dag när Agnes satt i mammas knä så såg hon sådär fundersam ut och letade efter rätt ord och sen kom det..."mamma, var ställer du din cykel när du åker tåg och buss?". Jag berättade om cykelställ och lovade att visa Agnes dem en annan dag. Hon klurar verkligen... Dagen efter visade pappa henne var mamma ställer cykeln. Igår när jag kom hem efter jobbet så var det lite gnälligt. Agnes hade inte sovit middag och Emil var arg/ledsen (som vanligt..hihi..). Efter ett tag sa Agnes att hon hade ont i magen och jag följde med henne till toan. Efter toabesöket hade hon fortfarande ont i magen och dä sa jag att hon kanske skulle prova äta lite. Hon hade kanske ont i magen får att hon var hungrig? Hon åt några pommes och sedan såg jag hur det rann saliv från hennes mun. "Jag ska kräkas i vasken!" Magnus for upp och lyfte bort henne till vasken och som hon kräktes! Natta kräktes nästan oxå :) Sedan återvände Agnes till matbordet och åt lite tomat. Det kom inte mer kräk och jag undrar om hon fått en kallsup från äckelsjön. Det är säkert sjöns fel... I helgen blir det packning, packning och äter packning och drömmar om att bara vara ägare till ett hus. Det går inte alls bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0