Lite gamla midsommarbilder...

Idag har vi hunnit krypa på blöt gräsmatta, duscha, hjälpa till med att hänga tvätt, hjälpa till med dammsugning, sova, äta, cykla/promenera/åka vagn till Ica, äta glass, gräva i sandlådan, bada i poolen, titta på barnkanalen, hjälpa till med dammsugning igen, baka en banankaka, leka, skratta, skrika, kasta mat på golvet, gråta, bråka, gosa och dricka välling...
Den här tjejen har mycket funderingar nu. Idag när hon skulle sova så sa hon "vem kommer i morgon?" Egentligen skulle farmor och farfar kommit i morgon men det blir en annan dag. När jag berättade det så sa Agnes "de kommer ett annat år..." Inte helt lätt med år/dag/vecka/kväll osv :) När jag sa att de kommer en annan dag så svarade Agnes att då kan ju farfar laga det blåa bordet. Jag förstod absolut inte vad hon menade så trots att hon lagt sig så fick hon gå upp och visa och då gick hon till deras lekbord som Emil fick i doppresent. Idag när vi satt där och byggde torn så rasade tornen väldigt lätt för att det var lite ojämnt så jag sa att det måste vi fixa ju. Nu har Agnes bestämt att farfar ska fixa det blåa bordet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0