Man blir trött när man är uppe länge...

Agnes, Natta och Magnus var inne i Växjö igår och lyssnade på allsång. De var hemma efter tio så det är en trött Agnes idag. Hon sov i våra sängar. Det var ju en speciell dag...en allsångs dag. Hon är helt underbar när hon kryper upp i våra sängar med sin napp och snuse. Hon ligger knäpptyst och rör sig inte en cm...förutom när jag pussar på henne lite. I morse såg jag hur hon hade plockat några blommor som hon sedan gav till de FEMÅRIGA pojkarna som cyklar på vår gata. De tog tacksamt emot blommorna och sedan sprätte de med cyklarna i gruset framför Agnes som skrattade hjärtligt....hon vet hur hon ska göra den lilla stumpan...
Coola snickarbyxor som han fått av Bibbi. De är så mjuka och svala. Igår var jag själv en stund med Emil på kvällen och han badade i badkaret. Han brukar alltid bada med Agnes men igår badade han själv och som han höll på. Helt orädd och han skrattar högt när jag duschar honom! Det visade sig att han gillade pytt i panna. Han åt så mycket så det var inte många klunkar välling som gick ner sen. Vilken kelegris han är. I morse gick jag runt med honom och han är som en katt som gnider sin nos och mun mot mig och han nästan spinner också. Mysigt i alla fall. Vi fortsätter packa och packa. Stora flyttlasset går på lördag och sedan börjar Magnus jobba på måndag. Är det någon som råkar ha för mycket tid över så kom till vårt nya hus och packa upp alla våra saker, koppla alla sladdar, borra upp lampor och tavlor, ....suck.... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0