Det har hänt...vi har flyttat!

Äntligen är vi på plats i vårt hus. Vårt gemensamma hus där alla får plats och där vi slipper källare...och det känns som om vi nu är på "rätt sida" i Hovmantorp. Närmre dagis och närmre till framtida lekkamrater. Underbart. Det har verkligen varit en prövning att flytta. Jag hade öroninflammationen och barnen sov inte de sista nätterna i huset. Vi är evigt tacksamma för all hjälp. Mamma sov över här i tre nätter och Anders i en natt. Det är helt annorlunda att flytta med små barn som behöver leksaker, välling och sysselsättning precis som vanligt. Anders har fixat alla lampor och en massa annat. Han far rundor som en virvelvind och vips så är halva huset klart!
Första natten sov båda barnen hela natten på sina rum. Jag gick och övade med Agnes hur hon skulle gå om hon vaknade på natten. Hennes rum är ganska långt bort från vårt och jag tycker det är lite jobbigt. Emil fick välling i natt men det har gått över förväntan med hans sömn. Just nu har jag vatten bakom trumhinnan och hör inget så jag är lite orolig för att inte höra barnen på natten. Jag saknar redan badkar....det måste bli badkar här...det måste det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0