Grimaser på gång

Den här busan älskar att göra grimaser. Idag är Emil och Magnus och hälsar på stackars farmor på sjukhuset. Jag och Agnes cyklade en lång runda och avslutade på dagislekplatsen. Mysigt....tills Agnes bestämde sig för att sätta sig i en vattenpöl. Varför gör hon så? När jag sa till henne att vi fick cykla hem eftersom hon var helt blöt i baken så fick hon ett jätteutbrott. Ett sådant utbrott som jag fick när jag var runt fem år gammal och som mina föräldrar filmade. Jag måstse filma Agnes utbrott någon gång. Idag kastade hon sten på mig och skrek GÅ BORT. Stackars liten.... Nu försöker hon sova middag men innan hörde jag hur hon låg och sjöng ur sångboken och sen startade Bamseberättelsen på cd-spelaren och nu hörde jag henne tassandes i hallen. Nu sitter hon på toan och skriker FÄÄÄÄRDIG.....DET KOM BAJSKORVAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0