Vad gör pappa?



Han uppdaterar inte bloggen i alla fall... :) Emil fortsätter att vara hostig. I morse vägrade han all gröt. Stackars liten... Nätterna är oroliga och han är full med myggbett. Jäkla Småland. Det är en bestämd kille. När han dricker välling så dricker han och dricker och när han är mätt så slänger han flaskan. Försöker jag då stoppa in flaskan i munnen på honom så blir han skitsur. Han har ju samma humör som morbror Danne...och lite som sin mamma. Jag får dåligt samvete för att vi inte filmar och fotograferar honom lika mycket som vi gjorde med Agnes. Skärpning! Han är ju så söt...




Den här lilla hoppeloppan har sin sista dag på dagis idag och sen har hon "sommarlov" precis som storasyskonen. I morse låg hon nerbäddad i soffan och tittade på barnprogram och jag passade på att ta upp lille Emil och gosa med honom. Det hörde hon och kom rusade för att också få kramas med sin mamma. Ibland vill jag klona mig själv för att räcka till och för att hinna med.

Om drygt en vecka flyttar vi. Äntligen! Det ska bli spännande att se hur det blir när barnen får sina rum. Emil ska sova på eget rum.....hur ska det gå? Och Agnes ska sova lite längre ifrån sina föräldrar....hur ska det gå? Äsch...vi får väl köpa en större säng så att de också får plats :)

Kommentarer
Postat av: Pappa

Pappa har äran att ta hand om 4 underbara gullungar.

Ni är så söta allihop.

2011-07-07 @ 13:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0