Vår lilla dvärg....mjuker...


Den gosigaste av dem alla….Emil är ju otroligt kelig och i morse när Magnus lyfte över honom i vår säng så rullade han mellan oss och kramades. Han ligger helt paralyserad när jag smeker honom över ryggen och bara njuter. Så mjuker…. Han blir nog lika pratglad som Agnes för det är ju hiskeligt rent vad han babblar nu. Vi förstår inget utan nickar och säger typ "ja, det är mammas kaffe" när han har pekat på mitt kaffe och haft en låååång utläggning.






Agnes är väldigt mammig nu. Efter ett år med fullt fokus på lille Emil så har hon och jag äntligen börjat få tid tillsammans. Jag gör ofta saker med bara Agnes och igår var det cykeltur till lekplatsen och sen cykeltur med glassätning. Vi myser och pratar mycket, bara hon och jag. Hon älskar det och jag älskar det. Snart kommer hon längta efter pappa igen och bli pappig. Igår kom det fram att hon hade varit nere i källaren kl 04 och väckt Zackes kompis. Hon trodde att pappa låg där och var ju jättekissig. Stackars Zackes kompis! Efter ett tag insåg hon att det var fel och gav upp. När Zacke berättade detta vid kvällsmaten igår så skämdes Agnes och gömde ansiktet i mig och viskade. Lilla gumman!


Kommentarer
Postat av: pappa

Emil du är keligast av alla mina små lurvar!

2011-07-04 @ 09:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0