Emil älskar dammsugaren

Den här lille sötnosen är sjukligt förtjust i dammsugaren. Dammsugaren är som bäst när munstycket är borta och han kan sätta munnen till röret NÄR DEN ÄR IGÅNG. Första gången jag såg det blev jag rädd och rusade fram för att dra bort dammsugaren från hans mun men nu är jag så van vid att se hans mun sugas in i dammsugaren så jag reagerar inte längre. Borde det inte göra ont? Jag vågar inte testa...
Nio steg tog han precis den lille lurven. Farmor och farfar har varit här sedan igår och det älskade barnen (vi också så klart!). Agnes kör med både farmor och farfar. Vi har fått en massa hjälp i vår trädgård så nu börjar här se riktigt trevligt ut och vi är så tacksamma!!! Sista busken på framsidan klipptes för två timmar sedan och rabatten är "inplastad" för att vi ska försöka bli av med allt ogräs. Vi tycker nog det är lite kul, både jag och Magnus. Det är ju vårt hus och vi trivs så bra. Barnen älskar sina rum, stora köket, gigantiska uteplatsen och den lilla söta trädgården. Huset passar oss alldeles utmärkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0