Förkylder....

Den här lille gossen är jättesnorig och hostig fortfarande. Nu vägrar han korv. Äntligen :) Fast det är ju lite jobbigt helt plötsligt...vad vill han nu äta? Inte mycket. Idag fick vi i honom lite penne. Magnus berättade en rolig sak. Igår skulle de iväg och Magnus stod och tog på sig skorna. Emil satt på golvet och började peka och "prata/skälla". Magnus undrade vad det nu var som var fel och då visade det sig att altandörren stod vidöppen...så kan det ju inte se ut när man ska lämna hemmet! Han kan mer än han visar den lille söte.

Nu är det mycket att se fram emot. Om en vecka flyttar vi. Min kompis Sussie ska komma hit i augusti. Vi ska ha den årliga släktträffen i Skåne. Jag ska vara hemma med mina kära barn i ett halvår. Mindre kul men ändå bra är att Magnus och jag bara får en veckas semester tillsammans...nu...sedan har han fått extrajobb i Lessebo och kommer jobba hela semestern. Tråkigt för oss men bra för ekonomin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0