Agnes VILL smaka

De är för söta. Agnes var VERKLIGEN sugen på Emils mat :) Idag har pappa och Sara varit här och hjälpt till med sandlåda och trädgård. Tack för all hjälp!!! Röjning pågår! Jag är förvånad över att jag faktiskt tyckte det var riktigt kul att ta på mig trädgårdshandskarna och fixa. Rolighetskänslan försvann ganska snabbt när jag såg en mördarsnigel. Örk. Båda barnen älskar när det händer saker här och Agnes är en riktig hjälpreda. Emil sitter mest och äter svarta vinbär om dagarna. Idag tog jag in barnpoolen och satte i duschen. Glada, rena barn. För en stund sedan så lovade jag Agnes en överraskning. Hon skulle få den när Emil somnat. Överraskningen var jordgubbar (som pappa och Sara hade med sig) med grädde. Emil stod och diggade vid stereon och jag pratade med Sussie i telefon. Agnes blev allt otåligare och gick till slut bort till mig och sa arg "MEN GÅ OCH LÄGG EMIL DÅÅÅÅ!!!". Det var bara att avsluta samtalet och lägga en trött Emil. Nu har vi precis ätit goda jordgubbar och om 5 minuter sover förhoppningsvis Agnes. Magnus jobbar. Jag undrar om jag ska sätta mig på gräsmattan med ett glas vin och titta på resultatet av vårt trädgårdsarbete... I morgon ska här äntligen bli sand i sandlådan! Är det någon som har en motorsåg så lånar vi gärna den några timmar...här ska röjas ännu mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0