Trollunge

Du börjar bli för stor för "hängmattan" nu och har inte riktigt ro att ligga där heller. Agnes hon älskade att ligga där och gungas men Du vill hellre hänga hos mamma. Du är sååå mammig och ska hela tiden ha koll på var jag är. Det går bra med pappa och Du gråter inte när jag försvinner iväg och handlar men Du blir väldigt glad när jag är tillbaka. Agnes har aldrig brytt sig nämnvärt om var jag är. Igår var hon hos kusinerna i Växjö själv några timmar och hon längtade dit. Trots att det var ett tag sedan vi träffades så knallade hon in där och brydde sig inte om att vi försvann. Lekkamrater liksom!

Nu rensas det här hemma. Någon som vill ha böcker? Kontrakt på hus skrevs igår och vi är helt överlyckliga. Bort från det här strulet och något som är vårt på andra sidan byn! Massa barn i Agnes och Emils ålder i närheten och 10 minuters promenad till dagis. Dessutom ett hus som var finare i verkligheten än på bilderna. Kan det bli bättre? Besiktning på måndag dock. Nervöst! Lilla goa Emil vad Du är orolig på nätterna. I stugan sov Du jättebra men så fort vi kom hem så vände det. Jag börjar tro att Du inte är överförtjust i Din spjälsäng. I stugan sov vi i vars en vuxensäng bredvid varandra och då sov Du jättebra. Nu får Du inte eget rum förrän Du är över ett år gammal så Du måste börja sova bättre. Jag behöver sömnen! I natt turades Agnes och Emil om att vakna. Oroligt för Agnes nu och jag tror att hon drömmer mycket. Dessutom så längtar hon efter dagis. Två veckor sedan hon var där.

Kommentarer
Postat av: Cia med Emma från AFF

Håller tummarna för er att allting är bra med det nya huset och GRATTIS!



Kramis till sötnosarna och hela familjen!

Liteextra styrkekramar till en trött mamma :)



Cia

2011-01-29 @ 22:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0