Spöket Agnes



Vilket spöke!
Nu är vi tillbaka i Småland igen. Det har varit så mysigt i Skåne men utan mormors hjälp hade det varit tufft. Tack mamma! Jag har haft Emil på nätterna och sovit i lillstugan och mormor har haft Agnes som ibland vaknar 3 ggr/natt och ibland sover hela natten. Det verkar som om hon drömmer mycket för tillfället. Emil och jag sov i en dubbelsäng och då sover han som en stock. Han är sååå mammig men det har fungerat jättebra med mormor också. Helst vill han dock ha koll på var jag är hela tiden :)
JävlaJenny och Ola var i stugan i söndags. Det är så mysigt att träffa dem och Agnes älskar att busa med Ola....sen får hon ju så roliga tofsar och klämmor av JävlaJenny.
Det är många strider nu med lilla Agnes. Vilken vilja! Hon bryr sig inte det minsta om jag skriker mig blå eller om mormor eller morfar skäller på henne. Hon bara stänger av eller skriker "IIIINTE ALLS". Hennes uppförande i affären har inte heller varit så strålande...hmm...jag undrar var hon fått det ifrån :) Moster Bibbi och Kent brukar säga att jag var den hemskaste av alla barn att ha i affärer när jag var liten... Agnes springer runt och härjar och struntar i om hon blir av med oss. Jag hör henne bara ropa "maaamma, e du?" Hon blir aldrig ledsen eller något, märkliga underbara fnissiga unge!

Kommentarer
Postat av: Cia med Emma från AFF

Detdär med drömmar på nätterna låter bekant, Emma gnyr och vaknar också på nätterna. De "små" lärsigoch upptäckersåmycket just nu - att det påverka dem även på natten.

EGEN VILJA - låter bekant det också!!! ;)



Kramar i massor till Agnes från Emma och en puss till lillebror!

2011-01-27 @ 11:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0