Spillde jag?

Vilken tur att det inte kom på duken... :)
Igår premiärkörde jag vagnen med två sittande barn. Det funkade. Emil somnade bums och när han vaknade så satt Agnes och höll om honom. Vagnen är helt värdelös och jag funderar på att leta efter en annan syskonvagn. Samtidigt så borde ju Agnes kunna stå på ståbrädan till dagis. Det är värre när vi ska gå hem från dagis kanske. Då brukar hon ju vara lite trött och gnällig. Igår när vi skulle gå till affären så utbrast Agnes helt plötsligt "jag glömde mina pengar". Jag undrade vilka pengar och då svarade hon "agnes har pengar på rummet". Hon är ju för rolig. Jag tror att hon menade sina låtsaspengar som hon har till sin kassaapparat. Just nu ligger Agnes i sin säng och myser. Hon älskar att få ligga i sin spjälsäng i ett mörkt rum med nästan stängd dörr och mysa med nappen och snusen. Efter 10 minuter brukar hon vilja komma upp igen. Märkliga goa unge. Hon är helt orädd för mörker. Igår traskade hon ner i källaren och jag frågade henne vad hon skulle där nere och göra och då svarade hon "läsa böcker" och sen traskade hon ner. Emil drar just nu ner böcker från bokhyllan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0