Skrattande liten Agnes

Här är Du drygt 6 månader
Jag fortsätter lägga in lite gamla filmer för att de ska komma med på nya bloggen.
Nu har vi precis varit hos tandläkaren. Du var JÄTTEDUKTIG. Först satt Du i mitt knä och var lite avvaktande men efter två minuter blev Du nyfiken på stolen och klättrade själv upp och satte Dig. Sedan fick tandläkaren både titta i Din mun och pilla på Dina tänder. Du fick ett klistermärke efteråt och berättade att vi skulle titta på Saltkråkan när vi kom hem (min "muta" för att Du skulle sköta Dig hos tandläkaren). Hoppas att jag inte för över min skräck för tandläkaren på Dig trots att jag fick hjärtklappning bara av doften där inne...örk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0