Sjukstuga

Såhär glad är Du inte idag. Feber. Jag anade igår att något var på gång för Du var inte alls på humör. Tjurig och ville inte äta och i natt har Du vaknat flera gånger. Lilla förkylda fröken.
Jag tror att Du också har lite feber. Väldigt gnällig och Du är lite förkyld. Sjukstuga. Vi som skulle till Skåne!
Vi har besök här. Sofia och Susanne kom igår och ligger nog och försöker sova nu (Agnes tittar på Nicke Nyfiken och Emil far rundor i sin gåstol och glädjetjuter). Igår blev det thaimat, lite vin, bananpaj och sedan tittande på handboll nere i källaren. Väldigt trevligt. Tråkigt att de ska åka hem redan idag... I morgon kommer mäklaren så Magnus har röjt hela helgen i källaren. Jag kände knappt igen källaren längre :) Det ska bli skönt att flytta men det är mycket som ska klaffa och jag tänker främst på lilla Agnes. Bråttom, bråttom...långt bort så vi kanske slipper fler tokigheter. Skönt!!!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej linda!

tack för de fina kläderna som en dag hängde på vår dörr, passar Ebba bra hon är lite kortare ju!

inte roligt med feber. Hur går det nu med husplanerna?jag behöver lite uppdatering...

kram kram

2011-01-18 @ 14:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0