En prinsessa! och en liten prins...

Så här fin blev Du i klänningen som JävlaJenny köpte. I fredags hade Du på Dig den igen och gick runt här och dansade.

Jag har så många gratis skratt här hemma. Vi leker mycket och skapar oss fantasivärldar och Du älskar det. Igår var vi vid hemma hos Pippi och Herr Nilsson hängde i gardinerna i sovrummet. Vi bakade pepparkakor på golvet och Du är med på allt omedelbart och hittar själv på också. Sedan var vi i Madickens värld och fick sitta i trädet (sängen) och fika eftersom alla korna jagade oss på golvet. Vi var en sväng hos tandläkaren också men det var ju inte så kul. Jag kom på en ny lek som Du har fastnat lite i :) Det var julafton och vi har hemma hos Danne och Maria. Din kompis Ludde var där och ni lekte hela kvällen och igår låtsalekte Du med Ludde här hemma. Han satt med vid bordet och kollade på Pippi på datorn (medan jag lagade kvällsmat) och sedan sprang ni och gjorde "härmaleken" här hemma. I morse tog Du av Dig alla kläderna för Du och Ludde skulle bada. Du har alltså tagit med Dig låtsasLudde in i Dina låtsasvärldar och nu hör jag Dig säga "kom Ludde". Coolt!
Du är lite tråkigt på nätterna men desto roligare övrig tid. I natt tog pappa Dig och Du har härjat mer eller mindre hela natten. Det är inget hysteriskt skrik men Du gnyr och tappar nappen hela tiden. Jag vet inte om det var magknip i natt som tidigare nätter. Igår åt Du hela dagen och väldigt mycket. Det var gröt till frukost, sedan macka, amning, lunch (burk och puré), en del amning på kvällen. Du gillar allt med grädde och älskar creme fraiche. Inte konstigt att Du får magknip ibland...

Kommentarer
Postat av: Syrran! Natta

så sööta ! ja du ser värkligen ut som en prinsessa

Agnes och du som en prins Emil!! :D

Och nu har jag till och med lärt dig lite kullebytta Agnes ;) jag längtar redan .....

Jag hade också tänkt hälsa på dig på dagis i dag den 17/1 men sen kom jag på ojj du var inte där på måndagar :( jag kunde ju träffat dig jag åkte pulka men vi träffas ju på fredag hoppas jag :) puss och kram Syrran <3

2011-01-17 @ 19:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0