Agnes i högklackat

Idag var Du på dagis och som Du har längtat. I morse sa Du "mamma, jag äääälskar dagis". Dessutom älskar Du tydligen någon pojke där som heter Elis...får nog kolla upp det där :) Dessutom sa Du att Du brukar krama honom. Tänk vad gulligt! Idag var vi i Växjö och tittade på hus och i bilen dit så skojade jag till det och sjöng ett hopplock av Pippi låtar och Bä bä vita lamm och bytte ord och melodier hela tiden. Du satt helt tyst och när jag kände mig färdig så hörde jag bara Din lilla röst från baksätet "mamma tokig...." Åh, förresten...Natta har lärt Dig göra kullerbyttor i sängen!
Huset var förresten fint men krypgrund och lite fukt där nere. Kändes så där när man läste besiktningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0